سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

شرایط حضور در دوره های مربیگری و تخصصی فدراسیون فوتبال اسپانیا

    نظر

بر اساس منابع معتبر رسمی در فدراسیون فوتبال کاتالونیا کسانی می توانند در دوره های رسمی و قانونی مربیگری فوتبال ( از پایه تا حرفه ای ) شرکت کنند که دارای یکی شرایط زیر باشند:

1- دارای 5 سال قرارداد کار در اسپانیا با بیمه و تکس.

2- دارای یکی از خویشاوندان مقیم دائم در اسپانیا از قبیل پدر ، مادر ، خواهر یا برادر و ....

3- دارای اقامت دائم خود یا یکی از اعضای خانواده خود مثل همسر و فرزندان.

4- دارای موقعیت ازدواج با یک فرد اسپانیایی.

در غیر این صورت شرکت کردن در دوره های مربیگری فوتبال در فدراسیون فوتبال اسپانیا برای یک فرد خارجی محال است. اما نکته قابل توجه در این خصوص این است که اگر فردی بتواند دوره بازیکن فوتبالی خود در اسپانیا را چندین سال ادامه بدهد و بالای 55 سال قرارداد همکاری با باشگاههای متعدد را پیدا کند قطعا بعد از این مدت واجد شرایط برای شرکت در دوره های مربیگری فوتبال می باشد و داشتن این مدارک مربیگری از اسپانیا که به صورت مرحله به مرحله نیز هست می تواند یک فرصت شغلی بسیار عالی را در کشور خود ایجاد کند چون با دریافت این مدارک دیگر هیچ ممانعتی برای برگشت به کشور خود وجود ندارد و می تواند برای همیشه اسپانیا را ترک کند و تعهد یا ضمانتی در کار نیست.

به عقیده بسیاری از کسانی که از کشورهای مختلف مخصوصا ایران عزیزمان وارد اسپانیا شده اند اگر فردی که وارد اسپانیا می شود دارای هدف بلند مدت و توانایی لازم باشد و بتواند برای آینده خود برنامه ریزی کند با احترام به قوانین و مقررات این کشور زیبا و مدیترانه ای می تواند به مدارج بالای فوتبال حرفه ای برسد و چه بسا به جایگاه خوبی در فوتبال این کشور دست یابد. همچنانکه بسیاری از بزرگان فوتبال جهان که ستاره های بی رقیب دنیای فوتبال هستند از باشگاههای مطرح و بزرگ این کشور به اوج دوران بازیگری خود رسیده اند و می توان گفت بستر خوبی برای رشد و شکوفایی بازیکنان پر انگیزه و پر تلاش است که بتوانند مدارج تحصیلی خود را نیز طی نمایند. از مهمترین مشخصه های مردم اسپانیا خونگرم بودن و دور بودن از تبعیض و نژاد پرستی است که اغلب در بعضی کشورهای شمال اروپا دیده می شود ولی در این کشور خوش آب و هوای مدیترانه ای که دارای فرهنگ و تمدن نزدیکی به ما ایرانیان می باشد با مردمی خوش رفتار و شاد و با انگیزه طرف هستید که حتی می توانند مشوق شما در مسیر پیشرفتتان باشند.

 البته لازم بذکر است که موسسه نصر جاوید ویرا در زمینه اقامت کمک شایانی را به عزیزان هموطن می تواند بدهد . و از راه های مختلفی می توان اقامت کشور اسپانیا را درخواست و اخذ نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید . 

www.nasrjavid.ir