سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

فوتبال و تحصیل در مهد باشگاه داری جهان، اسپانیا

    نظر

اسپانیا در حال حاضر در سطح اول باشگاه داری و فوتبال حرفه ای دنیا قرار دارد با داشتن 6 لیگ ملی فوتبال که کمتر جایی از دنیا، دارای این گستره عریض و طویل بازیکنان و باشگاههای فوتبال می باشد به گونه ای که آن را تبدیل به یک کارخانه بزرگ تولید بازیکن حرفه ای و تولید ثروت هنگفت از فوتبال نموده است با گردش مالی بسیار عظیمی از صنعت فوتبال که در دست صاحبان قدرت آن می باشد. به عقیده کارشناسان اسپانیا دارای سبکی کاملا خاص و منحصر به فرد از فوتبال در دنیاست که نمی توان نمونه مشابه آن را در دیگر نقاط اروپا و جهان دید و هر بازیکنی که از کشورهای دیگر عازم این کشور فوتبال خیز می شود به قصد پیشرفت در فوتبال حرفه ای ابتدا باید خود را با سبک فوتبال اسپانیا سازگار کند و بعد از مدتی می تواند با توجه به سطح بازی خود باشگاهی در یکی از لیگ ها پیدا کند و مسیر تعالی و پیشرفت را طی کند. نکته دیگر اینکه در اسپانیا یک فدراسیون فوتبال وجود ندارد بلکه هر ایالت دارای یک فدراسیون فوتبال جداگانه و مستقل است که زیر نظر مسئولین همان ایالت اداره می شود اما باید تمامی قوانین فدراسیون فوتبال اسپانیا که مقر آن در مادرید است را رعایت کنند. مثلا فدراسیون فوتبال کاتالونیا که بارسلون شهر فوتبال زیر نظر آن است با هزاران هزار بازیکن و چند ده باشگاه فوتبال که هر کدام دارای تشکیلات مفصل و متنوعی هستند. فدراسیون فوتبال اسپانیا و فدراسیون های فوتبال ایالتهایی که زیر نظر آن است دارای قوانین بسیار سخت و محدودی برای مربیان و بازیکنان خارجی هستند، از بازی در باشگاهها گرفته تا شرکت در دوره های مربیگری و علمی فوتبال چرا که عقیده دارند نباید این اطلاعات بومی شده که در سطح اول جهان هستند به راحتی نشر پیدا کنند و در بیرون اسپانیا بکار گیری شوند و برای آن چهار چوب های مشخص و دقیقی در نظر گرفته اند. با پیش شرط های بسیار سختی اعم از قرارداد مالی 5 ساله یا حضور اقوام نزدیک در اسپانیا یا همسر گزینی در این کشور که مشکل اقامت وجود نداشته باشد.

 

نمایندگان فوتبال اسپانیا یا ( .Agent ( nasr javid vira Consulting Inc 

 

در فوتبال اسپانیا افرادی با مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل ، تلفن ثابت ، آدرس دقیق ، ایمیل و مشخصات دیگر اعم از نام شرکت درج شده که وظیفه آنها برقراری ارتباط بین بازیکنان فوتبال و باشگاهها و فدراسیون فوتبال اسپانیا در داخل و خارج از اسپانیاست و به نوعی نقش یک وکیل رسمی در فوتبال اسپانیا را بازی می کنند ,که با مجوز و تاییدیه فدراسیون فوتبال اسپانیا کار می کنند. معمولا بهترین راه حل ممکن برای یک فوتبالیست حرفه ای جهت پیدا کردن یک باشگاه خوب در حد قابلیت های فردی و تاکتیکی و رزومه خودش ارتباط برقرار کردن با این agent ها(نصرجاویدویرا) می باشد چون با توجه به شناخت کاملی که از تیم ها و باشگاههای فوتبال اسپانیا دارند قطعا در گرفتن دعوتنامه و معرفی به باشگاه نقش بسیار مهم و کمک بزرگی هستند.


مدارک مورد نیاز برای درخواست مدارس فوتبال و باشگاههای فوتبال اسپانیا

 


مدارک لازم جهت اخذ دعوتنامهاز باشگاههای حرفه ای فوتبال اسپانیا:

  •  پاسپورت فرد متقاضی
  •  رزومه سوابق ورزشی در فوتبال ( برای ثبت نام در مدارس فوتبال الزامی نیست )
  • دی وی دی منتخب بازیهای فوتبال باشگاهی یا در صورت داشتن  سوابق ملی فرد متقاضی همراه با عکسهای فوتبالی حین بازی.
  •  نامه از باشگاه حال حاضر
  •  نامه از فدراسیون فوتبال ایران
  •  نامه ها ، گواهی دوره ها و لوح های قهرمانی و موفقیت های کاری الزامی هستند و بجز رزومه فوتبالی که به زبان انگلیسی باید باشد در صورت امکان ترجمه تمامی مدارک و نامه های متقاضی با ترجمه رسمی اسپانیایی باشد.