سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

موسسه بین المللی نصر جاوید ویرا

    نظر

موسسه مشاوره بین الملل نصر جاوید ویرا تنها نماینده دارای تفاهم نامه رسمی مورد تایید همکاری با فدراسیون فوتبال اسپانیا(  rfef) در ایران می باشد. لازم بذکر است کلیه قرار داد های انجام پروسه جذب و تحصیل و اقامت متقاضیان در دفتر مرکزی این موسسه قابل انجام است و موسسه هیچ گونه مسئولیتی در قبال متقاضیانی که با افراد واسط و غیره دارای قرارداد کلامی و یا دستی هستند نداشته و ندارد

بدیهی است کلیه قرار داد های قانونی تبادل بازیکنان و دانش آموزان فوتبال مزبور صرفا در دفتر مرکزی این موسسه در تهران منعقد خواهد گردید. در صورت مشاهده و برخورد با افراد سودجو لطفا به موسسه اطلاع دهید تا به صورت قانونی با متخلفین برخورد شود. 


فوتبال و تحصیل در مهد باشگاه داری جهان، اسپانیا

    نظر

اسپانیا در حال حاضر در سطح اول باشگاه داری و فوتبال حرفه ای دنیا قرار دارد با داشتن 6 لیگ ملی فوتبال که کمتر جایی از دنیا، دارای این گستره عریض و طویل بازیکنان و باشگاههای فوتبال می باشد به گونه ای که آن را تبدیل به یک کارخانه بزرگ تولید بازیکن حرفه ای و تولید ثروت هنگفت از فوتبال نموده است با گردش مالی بسیار عظیمی از صنعت فوتبال که در دست صاحبان قدرت آن می باشد. به عقیده کارشناسان اسپانیا دارای سبکی کاملا خاص و منحصر به فرد از فوتبال در دنیاست که نمی توان نمونه مشابه آن را در دیگر نقاط اروپا و جهان دید و هر بازیکنی که از کشورهای دیگر عازم این کشور فوتبال خیز می شود به قصد پیشرفت در فوتبال حرفه ای ابتدا باید خود را با سبک فوتبال اسپانیا سازگار کند و بعد از مدتی می تواند با توجه به سطح بازی خود باشگاهی در یکی از لیگ ها پیدا کند و مسیر تعالی و پیشرفت را طی کند. نکته دیگر اینکه در اسپانیا یک فدراسیون فوتبال وجود ندارد بلکه هر ایالت دارای یک فدراسیون فوتبال جداگانه و مستقل است که زیر نظر مسئولین همان ایالت اداره می شود اما باید تمامی قوانین فدراسیون فوتبال اسپانیا که مقر آن در مادرید است را رعایت کنند. مثلا فدراسیون فوتبال کاتالونیا که بارسلون شهر فوتبال زیر نظر آن است با هزاران هزار بازیکن و چند ده باشگاه فوتبال که هر کدام دارای تشکیلات مفصل و متنوعی هستند. فدراسیون فوتبال اسپانیا و فدراسیون های فوتبال ایالتهایی که زیر نظر آن است دارای قوانین بسیار سخت و محدودی برای مربیان و بازیکنان خارجی هستند، از بازی در باشگاهها گرفته تا شرکت در دوره های مربیگری و علمی فوتبال چرا که عقیده دارند نباید این اطلاعات بومی شده که در سطح اول جهان هستند به راحتی نشر پیدا کنند و در بیرون اسپانیا بکار گیری شوند و برای آن چهار چوب های مشخص و دقیقی در نظر گرفته اند. با پیش شرط های بسیار سختی اعم از قرارداد مالی 5 ساله یا حضور اقوام نزدیک در اسپانیا یا همسر گزینی در این کشور که مشکل اقامت وجود نداشته باشد.

 

نمایندگان فوتبال اسپانیا یا ( .Agent ( nasr javid vira Consulting Inc 

 

در فوتبال اسپانیا افرادی با مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل ، تلفن ثابت ، آدرس دقیق ، ایمیل و مشخصات دیگر اعم از نام شرکت درج شده که وظیفه آنها برقراری ارتباط بین بازیکنان فوتبال و باشگاهها و فدراسیون فوتبال اسپانیا در داخل و خارج از اسپانیاست و به نوعی نقش یک وکیل رسمی در فوتبال اسپانیا را بازی می کنند ,که با مجوز و تاییدیه فدراسیون فوتبال اسپانیا کار می کنند. معمولا بهترین راه حل ممکن برای یک فوتبالیست حرفه ای جهت پیدا کردن یک باشگاه خوب در حد قابلیت های فردی و تاکتیکی و رزومه خودش ارتباط برقرار کردن با این agent ها(نصرجاویدویرا) می باشد چون با توجه به شناخت کاملی که از تیم ها و باشگاههای فوتبال اسپانیا دارند قطعا در گرفتن دعوتنامه و معرفی به باشگاه نقش بسیار مهم و کمک بزرگی هستند.


مدارک مورد نیاز برای درخواست مدارس فوتبال و باشگاههای فوتبال اسپانیا

 


مدارک لازم جهت اخذ دعوتنامهاز باشگاههای حرفه ای فوتبال اسپانیا:

  •  پاسپورت فرد متقاضی
  •  رزومه سوابق ورزشی در فوتبال ( برای ثبت نام در مدارس فوتبال الزامی نیست )
  • دی وی دی منتخب بازیهای فوتبال باشگاهی یا در صورت داشتن  سوابق ملی فرد متقاضی همراه با عکسهای فوتبالی حین بازی.
  •  نامه از باشگاه حال حاضر
  •  نامه از فدراسیون فوتبال ایران
  •  نامه ها ، گواهی دوره ها و لوح های قهرمانی و موفقیت های کاری الزامی هستند و بجز رزومه فوتبالی که به زبان انگلیسی باید باشد در صورت امکان ترجمه تمامی مدارک و نامه های متقاضی با ترجمه رسمی اسپانیایی باشد.

اقامت از طریق تمکن مالی (FIP)

    نظر

اقامت از طریق تمکن مالی  (FIP)


جدیدترین، جذاب ترین،آسان ترین و سریعترین روش اخذ اقامت اروپا


·          بدون نیاز به سرمایه گذاری یا ثبت شرکت

·          بدون قوانین ماندن و اقامت سختگیرانه

·          فقط در 90 روز مقیم اتحادیه اروپا شوید

 
آیا میدانید با داشتن سند ملکی در ایران و سپرده بانکی مکفی میتوانید امکان اقامت در اروپا را برای خود و خانواده فراهم نمایید؟


ارائه یک فرصت استثنائی برای اخذ اقامت در یک کشور عضو اتحادیه اروپا و شینگن در جهت زندگی و یا اخذ مجوز سفر آزادانه در سراسر اروپا.


کشور یونان


یونان با دارا بودن فرهنگ و تمدن مدیترانه ای و مناظر و تفرجگاه های متنوع, از سال ها پیش به یکی از هدف های توریستی مردم از سراسر جهان تبدیل شده و حتی با قسمت های دیگر مدیترانه مثل ایتالیا و اسپانیا برابری می کند. با توجه به این کشور سالیانه بین 8 تا 10 ملیون توریست دارد, سیاست این کشور بر این است که کیفیت توریست های کشور را بالا برده و از طریق قانون اقامت از طریق تمکن مالی به افراد با تمکن مالی بالا(A Class Tourist)  اجازه اقامت داده تا به موجب این سیاست رشد اقتصادی این کشور توسعه یابد.


از جاذبه های یونان که باعث گردشگری و اقامت در این کشور زیبا و تاریخی توسط اتباع خارجی شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:


گالری ملی هنر، باغ ملی آتن، موزه آکروپلیس, معبد هفستوس، سواحل آتن، استادیوم پاناتینائیکو، معبد زئوس المپی، موزه ملی باستان شناسی، کرامیکوس، میدان سینتاگما، آگورای باستانی آتن، آکروپلیس، پارتنون، ارختیوم 


مزایای زندگی در یونان:

·        دارای موقعیتی استراتژیک در مدیترانه­ای (دروازه ای برای رسیدن به اتحادیه اروپا و جنوب شرقی اروپا(

·        واحد پول کشور یورو

·        یکی از امن ترین کشورها در منطقه مدیترانه با مردمی مهمان نواز

·        دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای (ایده آل برای گردشگری در طول سال (

·        مناظر دیدنی و جذاب با سواحل شگفت انگیز و کوه­های به یاد ماندنی

·        دارای میراث فرهنگی منحصر به فرد و گنجینه ­های باستان شناسی

·        مقصد مورد علاقه برای گردشگران بین المللی

·        بالا بودن استانداردهای مراقبت­های بهداشتی خصوصی و آموزش خصوصی در یونان در مقایسه با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا


روش اخذ این نوع اقامت آسان بوده و به دلیل سرعت در اقامت و مزایای دیگر مورد توجه بسیاری ازهموطنان عزیز قرار گرفته است. روند زمانی اخذ اقامت تیم بین المللی نصر جاوید بین المللی 3 ماه می باشد. 

مزایای دریافت اقامت با استفاده از این روش:

·        عدم نیاز به راه انداری تجارت

·        عدم نیاز به استخدام پرسنل

·        عدم محدودیت سنی

·        عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا یونانی

·        سهولت تمدید اقامت

·        معاف از پرداخت مالیات سالانه

·        امکان رفت و آمد آزادانه و زندگی در کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شنگن


 شرایط احراز صلاحیت تمکن مالی

·     اثبات درآمد ماهیانه ثابت در ایران برای سرپرست خانواده(تمکن مالی بالا)

(از مراجع مختلف مانند دریافت اجاره نامه ملکی، سود سپرده های بانکی، اوراق بهادار مشمول سود، حقوق بازنشستگی)

·     متقاضی اقامت می بایست حداقل دارای یک سند ملکی شش دانگ در ایران و یک سپرده بانکی حداقل یکساله باشد

·     مدارک هویتی و عدم سوء پیشینه در ایران


  
پروسه اخذ اقامت از طریق تمکن مالی:

·        تهیه مدارک توسط متقاضی

·        عقد قرار داد با موسسه

·        اقدام جهت اخذ ویزای تایپجهت سفر کاری و ثبت درخواست به کشور مقصد

·        افتتاح حساب بین المللی بانکی برای متقاضی، خرید بیمه نامه شنگن ، اقدامات اخذ آدرس قانونی در کشور مقصد

·        تحویل اقامت 

موسسه مشاوره نصرجاویدویرا با دارا بودن تیم متخصص و حرفه­ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی­ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه­ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می­نماید.



شرایط حضور در دوره های مربیگری و تخصصی فدراسیون فوتبال اسپانیا

    نظر

بر اساس منابع معتبر رسمی در فدراسیون فوتبال کاتالونیا کسانی می توانند در دوره های رسمی و قانونی مربیگری فوتبال ( از پایه تا حرفه ای ) شرکت کنند که دارای یکی شرایط زیر باشند:

1- دارای 5 سال قرارداد کار در اسپانیا با بیمه و تکس.

2- دارای یکی از خویشاوندان مقیم دائم در اسپانیا از قبیل پدر ، مادر ، خواهر یا برادر و ....

3- دارای اقامت دائم خود یا یکی از اعضای خانواده خود مثل همسر و فرزندان.

4- دارای موقعیت ازدواج با یک فرد اسپانیایی.

در غیر این صورت شرکت کردن در دوره های مربیگری فوتبال در فدراسیون فوتبال اسپانیا برای یک فرد خارجی محال است. اما نکته قابل توجه در این خصوص این است که اگر فردی بتواند دوره بازیکن فوتبالی خود در اسپانیا را چندین سال ادامه بدهد و بالای 55 سال قرارداد همکاری با باشگاههای متعدد را پیدا کند قطعا بعد از این مدت واجد شرایط برای شرکت در دوره های مربیگری فوتبال می باشد و داشتن این مدارک مربیگری از اسپانیا که به صورت مرحله به مرحله نیز هست می تواند یک فرصت شغلی بسیار عالی را در کشور خود ایجاد کند چون با دریافت این مدارک دیگر هیچ ممانعتی برای برگشت به کشور خود وجود ندارد و می تواند برای همیشه اسپانیا را ترک کند و تعهد یا ضمانتی در کار نیست.

به عقیده بسیاری از کسانی که از کشورهای مختلف مخصوصا ایران عزیزمان وارد اسپانیا شده اند اگر فردی که وارد اسپانیا می شود دارای هدف بلند مدت و توانایی لازم باشد و بتواند برای آینده خود برنامه ریزی کند با احترام به قوانین و مقررات این کشور زیبا و مدیترانه ای می تواند به مدارج بالای فوتبال حرفه ای برسد و چه بسا به جایگاه خوبی در فوتبال این کشور دست یابد. همچنانکه بسیاری از بزرگان فوتبال جهان که ستاره های بی رقیب دنیای فوتبال هستند از باشگاههای مطرح و بزرگ این کشور به اوج دوران بازیگری خود رسیده اند و می توان گفت بستر خوبی برای رشد و شکوفایی بازیکنان پر انگیزه و پر تلاش است که بتوانند مدارج تحصیلی خود را نیز طی نمایند. از مهمترین مشخصه های مردم اسپانیا خونگرم بودن و دور بودن از تبعیض و نژاد پرستی است که اغلب در بعضی کشورهای شمال اروپا دیده می شود ولی در این کشور خوش آب و هوای مدیترانه ای که دارای فرهنگ و تمدن نزدیکی به ما ایرانیان می باشد با مردمی خوش رفتار و شاد و با انگیزه طرف هستید که حتی می توانند مشوق شما در مسیر پیشرفتتان باشند.

 البته لازم بذکر است که موسسه نصر جاوید ویرا در زمینه اقامت کمک شایانی را به عزیزان هموطن می تواند بدهد . و از راه های مختلفی می توان اقامت کشور اسپانیا را درخواست و اخذ نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید . 

www.nasrjavid.ir