سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

اخذ ویزای یونان بدون حضور

    نظر

اقامت از طریق تمکن مالی

 

اقامت از طریق تمکن مالی

 

اقامت از طریق تمکن مالی

 

اقامت از طریق تمکن مالی     (FIP)

جدیدترین، جذاب ترین،آسان ترین و سریعترین روش اخذ اقامت اروپا

بدون نیاز به سرمایه گذاری یا ثبت شرکت

بدون شرایط حضور

 

…………………………..

 

آیا میدانید با داشتن سند ملکی در ایران و سپرده بانکی مکفی میتوانید امکان اقامت در اروپا را برای خود و خانواده فراهم نمایید؟

ارائه یک فرصت استثنائی برای اخذ اقامت در یک کشور عضو اتحادیه اروپا و شینگن جهت زندگی و یا اخذ مجوز سفر آزادانه در سراسر اروپا.

در کشور یونان

یونان با دارا بودن فرهنگ و تمدن مدیترانه ای و مناظر و تفرجگاه های متنوع, از سال ها پیش به یکی از هدف های توریستی مردم از سراسر جهان تبدیل شده و حتی با قسمت های دیگر مدیترانه مثل ایتالیا و اسپانیا برابری می کند. با توجه به این نکته که یونان سالیانه بین 8 تا 10 میلیون توریست دارد, سیاست این کشور بر این است که کیفیت توریست های کشور را بالا برده و از طریق قانون اقامت از طریق تمکن مالی به افراد با تمکن مالی بالا، اجازه اقامت داده تا به موجب این سیاست رشد اقتصادی این کشور توسعه یابد.

از جاذبه های یونان که باعث گردشگری و اقامت در این کشور زیبا و تاریخی توسط اتباع خارجی شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
گالری ملی هنر، باغ ملی آتن، موزه آکروپلیس, معبد هفستوس، سواحل آتن، استادیوم پاناتینائیکو، معبد زئوس المپی، موزه ملی باستان شناسی، کرامیکوس، میدان سینتاگما، آگورای باستانی آتن، آکروپلیس، پارتنون، ارختیوم